Rebranding

Voor organisaties is een ‘merk’ iets om te koesteren. Vaak vertegenwoordigt het merk een belangrijk deel van de waarde van een organisatie, maar er kunnen allerlei aanleidingen zijn dat het ‘merk’ moet veranderen. Fusies, overnames, verandering van de markt of strategische koerswijziging.

Rebranding is de ontwikkeling van een nieuwe naam, term, logo, vormgeving of een combinatie van deze, voor een bestaande merknaam met als doel een ander of nieuw imago te verwerven ten aanzien van de klanten en het publiek.

Lupa Graphica heeft voor een aantal bedrijven, zelfstandig of in opdracht, de gehele implementatie van de rebranding verzorgd.
Wij zijn altijd gemotiveerd om doelgerichte resultaten te bereiken, door strategie en ontwerp samen te voegen. We gaan niet over de inhoud van een nieuwe merkidentiteit, we ontwerpen huisstijlen. Wel zijn we expert in het bieden van specialistische kennis, menskracht en ondersteunende tools.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u een offerte? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.

Hierboven een paar voorbeelden van door ons uitgevoerde rebranding.